facebook linkedin twitter  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

Stiri juridice

  • Portalul infiintare-firma-registru.ro lanseaza campania INFIINTARE PFA CU DOAR 250 LEI!

    Read more...  
  • Cat Costa Infiintarea unei Firme in 2015?

    Aceasta intrebare este adresata de fiecare client care doreste infiintarea unei firme la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti.

    Read more...  
  • Portalul infiintare-firma-registru.ro lanseaza campania INFIINTARE FIRMA CU DOAR 300 LEI

    Read more...  
  • Legea nr. 202/2012 - aprobarea OUG nr. 24/2012 privind modificarea si completarea Codului fiscal

    7 Noiembrie 2012

    Read more...  
  • Modificarea legii societatilor comerciale

    Va prezentam Articolul 237 din Legea 31/1990 - legea societatilor comerciale, asa cum acesta a fost modificat de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 37/2011.

    Read more...  
  • Prima Casa – masuri si norme modificate – OUG 60/2009 si HG 717/2009
    In M. Of. 878/2012 a fost publicata OUG 94/2012 pentru completarea art. 1 din OUG 60/2009 privind unele masuri in vederea implementarii programului „Prima casa“,

TOTUL DESPRE SEDIUL SOCIAL

 

Ce este sediul social?

Pentru a avea o firma este nevoie in primul rand de un sediu social.

 

Unde stabilesti sediul social?

Orice antreprenor gaseste initial solutia de stabilire a sediului social in imobilul in care acesta locuieste, in imobilul parintilor, al socrilor, al prietenilor si in ultima instanta, in situatia in care nu detin in proprietate un imobil si rudele nu doresc sa-i acorde un drept de folosinta al imobilului cu titlu gratuit, inchiriaza un imobil cu destinatia de sediu social.

Pana in acest moment totul pare a fi simplu.

 

Trebuie sa obtin acordul asociatiei de proprietari si acordul vecinilor?

In practica, problemele apar in momentul in care sediul social este situat intr-un apartament la bloc deoarece este obligatoriu acordul asociatiei de proprietari precum si acordul vecinilor direct afectati de activitatea desfasurata (sus, jos, stanga, dreapta).

DACA NU AI REUSIT SA FACI AL DOILEA PAS, ITI OFERIM O SOLUTIE EFICIENTA, RESPECTIV SEMNAREA UNUI CONTRACT DE ASISTENTA JURIDICA, PE O PERIOADA DE 12 LUNI LA SEDIUL PROFESIONAL AL CABINETULUI NOSTRU DE AVOCATURA.

VA OFERIM SERVICII DE STABILIRE SI GAZDUIRE SEDIU SOCIAL IN  BUCURESTI.

Presupunem ca ai reusit sa treci si de etapa a doua, respectiv presedintele asociatiei de locatari a semnat si stampilat acordul si vecinii tai au semnat pentru stabilirea sediului social.

Pentru ca poti sa te consideri o persoana norocoasa, trebuie sa faci cel de-al treilea pas.

Pasul urmator este sa incheiati un contract prin care sa se transmita firmei in curs de constituire dreptul de folosinta asupra spatiului. Acest contract poate fi de comodat, inchiriere, subinchiriere, concesiune, etc. A nu se uita ca in dosarul respectiv vor trebui depuse si copii de pe acte care trebuie sa dovedeasca ca cel care transmite dreptul de folosinta este proprietar. Aceste acte pot fi: contract de vanzare - cumparare, proces-verbal de licitatie, hotarare judecatoreasca, etc. in cazul actelor translative de proprietate sau in cazul actelor constitutive de drepturi reale, autorizatie de constructie plus proces-verbal de receptie.

Sa pregatesti toate dovezile de proprietate ale spatiului cu destinatie de sediu social, acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor, impreuna cu actele de constituire ale viitoarei tale firme (societati comerciale), sa le depui incepand cu data de 06.02.2012 la Registrul Comertului pentru ca acesta sa le transmita catre ANAF si sa astepti 1 zi pana cand vei afla daca sunt probleme cu sediul sau nu.

 

Ce probleme pot aparea in ceea ce priveste imobilul cu destinatie de sediu social?

Astfel, potrivit noilor prevederi ale art. 17 din legea nr. 31/1990 - legea societatilor comerciale,

"la acelasi sediu vor putea functiona mai multe societati daca imobilul, prin structura lui, permite functionarea mai multor societati in incaperi diferite,,.

O problema adesea intalnita este suprapunerea spatiilor cu destinatie de sediu social. Cu alte cuvinte, daca detine in proprietate un imobil care are doua camere puteti stabili sediul social pentru doua societati.

Problema suprapunerii poate fi rezolvata prin radierea acelor societatii care au sediul social stabilit in imobilul in care doriti sa stabiliti sediul firmei dvs.

O alta problema intalnita in practica este data de situatia in care nu dispuneti de toate actele de proprietate si pe cale de consecinta, nu puteti inregistra sediul social al firmei dvs. la adresa respectiva, sau documentele care atesta dreptul de proprietate sunt ilizibile, pierdute, etc.

 

Cui se adreseaza serviciile noastre de gazduire sediu social?

1. Persoanelor care NU detin in proprietate un imobil.

2. Persoanelor care NU obtin acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (sus, jos, stanga, dreapta).

3. Persoanelor care NU doresc sa apeleze la rude, prieteni pentru stabilirea sediului social in apartamentul/casa acestora.

4. Persoanelor care NU dispun de resurse financiare suficiente pentru inchirierea efectiva a unui spatiu.

5. Tuturor antreprenorilor care NU doresc sa piarda timpul pentru inregistrarea sediului social si doresc o solutie eficienta si rapida.

6. Tuturor persoanelor care intampina cel putin una dintre dificultatile enumerate in prezentul material sau orice alta problema care poate aparea pe parcursul inregistrarii sediului social.

INDIFERENT CARE SUNT MOTIVELE TALE, TE PUTEM AJUTA CU GAZDUIREA SEDIULUI TAU PENTRU O PERIOADA DE 12 LUNI, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE. 

APELEAZA CU INCREDERE LA SPECIALISTII NOSTRI. COMANDA ACUM PACHETUL PENTRU GAZDUIRE SEDIUL SOCIAL SI BENEFICIEZI DE:

  • gazduire sediul social la sediul profesional al cabinetului nostru de avocatura pe o perioada de 12 luni,
  • posibilitatea de semnare a unui nou contract la expirarea duratei de 12 luni.
  • sortarea si redactarea corespondentei.

 

In situatia in care doriti sa inregistrati sediul social la Registrul Comertului, nu ezitati sa ne contactati completand formularul sau telefonic.